Faq

Betalen

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: – Ideal – Overboeking – PayPal – Billink (achteraf betalen) – Sofort Banking – Bancontact

Hoe zit het met mijn privacy en veiligheid?

Bescherming van je gegevens vinden we erg belangrijk. Je e-mailadres wordt alleen voor het ontvangen van de nieuwsbrief en bestellingen gebruikt. Je gegevens worden niet doorgegeven aan derden. Betaling geschiedt via een beveiligde SSL-codering rechtstreeks naar onze betaalservice partner Buckaroo.

Zie voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden en de privacy policy.

Garantie

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@mooi-haarpro.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie & annuleren

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@mooi-haarpro.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Na verzending duurt het even voordat een retourzending bij ons binnenkomt en verwerkt is. De verwerking van de retour en het terugstorten van het aankoopbedrag (minus de retourkosten) duurt normaal gesproken twee a drie weken. Na ontvangst en verwerking van de retour ontvang je een bevestigingsemail. Wij boeken het geld altijd terug naar de rekening waarmee de bestelling geplaatst is.

Verzending en ontvangst

Er ontbreken artikelen bij mijn levering. Wat nu?

Het spijt ons dat de bestelling niet compleet bij je is aangekomen. Je kunt ons een e-mail sturen om aan te geven welke artikelen ontbreken. We gaan ons best doen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen.

Ik heb beschadigde artikelen ontvangen. Wat nu?

Hoewel we alles doen om het te voorkomen, kunnen artikelen defect geleverd worden of onderweg beschadigd raken. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, vragen we je een beschrijving van het defect en een foto hiervan aan ons per e-mail te sturen. Hierdoor kunnen we sneller handelen en samen naar een passende oplossing zoeken.

Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen. Wat nu?

Jammer genoeg kunnen we niet altijd voorkomen dat er wel eens iets mis gaat. Stuur een e-mail met een foto om dit te melden, waarna ik samen met de klant naar een passende oplossing zal zoeken.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen voor Nederland:
€4,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen en minder dan 2 KG
€6,95 voor bestellingen onder de € 49,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 49,-

Voor België:
€12,00

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 8:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je ziet de status van je bestelling in het menu “Mijn bestellingen” in “Mijn Account”. Hier staat een opsomming van al je bestellingen met daarbij de actuele status. Zo kun je hier zien of je bestelling geplaatst, betaald, verzonden en bezorgd is. Ook kun je het hier zien als je een van je bestellingen retour hebt gezonden.

Als je op een bestelling klikt kun je ook de details van je bestelling zien: welke producten je precies hebt besteld.

Wat kost een retourzending voor mij?

Indien je de gehele of een gedeelte van de bestelling retourneert, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten euro terug.

De directe kosten van retour zenden van artikelen, a 6,95 euro voor Nederland en 12 euro voor België, komen voor jouw rekening. Dit houden we in op het terug te storten bedrag.